کفاشیان با کدام کارنامه دوباره کاندیدای فدراسیون فوتبال شده است؟
کفاشیان با کدام کارنامه دوباره کاندیدای فدراسیون فوتبال شده است؟
چهار شنبه  ۲۶  بهمن ماه ۱۳۹۰  -  ساعت  ۰  :  ۱۱ کد خبر : ۶۰۱۹۰
از ايپنا نسخه چاپی
"علی کفاشیان" پس از سپری کردن 4 سال درخشان! در فدراسیون فوتبال در دور جدید انتخابات فدراسیون فوتبال شرکت کرد تا بار دیگر شانس خود را برای حضور در فدراسیون امتحان کند.

رئیس همیشه خندان فوتبال ایران که در بدو ورودش صراحتا اعلام کرده بود علاقه‌ای به حضور در این رشته نداشته، گویا از فوتبال خوشش آمده و در این مدت حسابی لذت برده که دوباره تصمیم گرفته در انتخابات فدراسیون شرکت کند. کفاشیان البته چندی پیش اعلام کرده بود که اگر دوباره رئیس فدراسیون فوتبال شود، 4 سال دیگر می خندد! او قصد دارد به هدف بزرگ خود برسد و یکبار دیگر مرد اول فوتبال ایران شود.

اتفاقات این روزهای فوتبال ایران به اندازه کافی جالب است اما سوال ما این است که علی کفاشیان با توجه به کدام کارنامه و عملکرد به خودش این اجازه را داده که یکبار دیگر در انتخابات فدراسیون فوتبال شرکت کند؟ فوتبال ایران در 4 سال گذشته که کفاشیان رئیس آن بود، ناکامی های زیادی را تجربه کرد و آبروریزی های بزرگی در سطح ملی شاهد بودیم و در چنین شرایطی کفاشیان یک بار دیگر برای حضور در انتخابات ثبت نام کرده و قصد دارد یکی از کاندیداهای این دوره باشد. در چنین شرایطی وظیفه مجمع فدراسیون فوتبال چیست؟ هیات رئیسه فدراسیون چه کار می کند؟ قرار نیست کسی در این وانفسا عملکرد علی کفاشیان را بررسی کند؟

کفاشیان قصد دارد در انتخابات فدراسیون فوتبال شرکت کند تا اگر رأی آورد و دوباره رئیس فوتبال ایران لقب گرفت، 4 سال دیگر بخندد اما رئیس همیشه خندان فوتبال ما نمی داند که مردم فوتبالدوست ایران 4 سال دیگر باید خون گریه کنند چرا که هروقت فاجعه ای ملی و آبروریزی بزرگی رخ داد، کفاشیان خندید و مردم حرص خوردند و گریه کردند. کفاشیان پس از 4 سال هنوز نمی داند که مردم این مملکت چه عشق و علاقه و تعصبی نسبت به فوتبال دارند و ناکامی ها و آبروریزی های ملی برای آنها تا چه اندازه دردناک و غم انگیز است؟

برنامه کفاشیان کاملا مشخص است. او قصد دارد یکبار دیگر رئیس فدراسیون شود و 4 سال دیگر بخندد اما نمی‌داند که خنده های او خنجری به قلب هواداران فوتبال است، آنهایی که عشق شان فوتبال است و با این رشته جذاب و مهیج زندگی می کنند.

 




Top Blog
وبلاگ برتر در تاپ بلاگر



Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 26 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط mehdi

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 96
بازدید دیروز : 19
بازدید هفته : 115
بازدید ماه : 96
بازدید کل : 205831
تعداد مطالب : 99
تعداد نظرات : 24
تعداد آنلاین : 1

تماس با ما

پرتال جامع فرهنگی اطلاع رسانی راسخون